loading...
آذرنتورک
جعفر بازدید : 3552 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (1)

استاد با تعجب و البته با اشتیاق از اینکه این دو نفر در این موقعیت روستا آن هم بی سرپرست چه میکنند و چرا در اینجا مانده اند؟!

به خانه ی پیرزن میروند تا ببینند . خانه ایی گلی و فرسوده که هر لحظه احتمال فرو ریختنش است!! واین صحنه بسیار ناراحت کننده استاد را به سوال وا میدارد:

مادر  میشه از خودتان بگویید؟

درجواب- پسرم این روستا اسمش دهکده ی نمک است که چند سال پیش پسرم و عروسم به علت بیماری درگذشتند و تنها یادگار آنها همین دختر است.اهل روستا بخاطر بی آبی و نبود محصول کشاورزی و باغی مجبور به ترک روستا شدند و ما که سرپرستی نداشتیم ترسیدم تا روستا را بگذاریم و بریم و همین ترس آنقدر به ما غلبه کرده که حتی به گرسنگی هم راضی می شویم و لی جرعت آنرا نداریم که از اینجا برویم.

استاد- مادر آخه از اینجا تا تهران راهی نسیت و شما می توانید با چند ساعت خودتان را به شهر برسانید و درآنجا یک امراش معاشی برای خود تهیه نمایید؟

درجواب-پسرم ما به همین هم راضی هستیم!! شکرگذار پرودگاریم و چشم از طمع فروبسته ایم و کاری به کار کسی نداریم.

استاد به فکر میرود و در خود تصمیم میگیرد که حتما این موضوع را با نام دهکده ی نمک درآورده و در سمینارهایش از آن به عنوان عبرتی برای آدمی بکار گیرد و در مکتب کمال تحقیقاتی نماید که آیا انسان تا به این اندازه  از آینده ی خود ترس داشته باشد در حالیکهدر این لحظه ی خود گرسنگی هم بکشد!!!

آری دوست عزیز و کاربر گرامی! منظورم شما نیستید ولی هستند کسانیکه در دهکده ی نمک خود اسیر شده اند و راضی به تغییر نیستند! هستند کسانیکه میگویند:راضیم به رضای خدا !!

باید با رضای خدا در رندگی پیشرفت نمایید ولی نه به این منظور که خوتان را هم گول بزنید!

خداوند متعال با سرعت نوری همه ی مخلوقات را آفریده و آدم را اشرف آنها قرار داده تا با پیشرفت انسان خدا نیز بگوید : بارک الله احسن الخالقین

 حرکت مثبی را که در راه بهبود زندگی خود و پیشرفت جامعه انجام میدهید به شکرانه از خالق متعال است.

من هم دانستم که فقط کار نیست که بخواهم با آن پیشرفت کنم بلکه اول فکر و اندیشه ایی عالی و در کنار آن زحمت و کار کردن نمونه ایی از انسانیت است.

به هرحال نمیخوام بیشتر وقت شما را بگیرم ولی بهتر است فبل از شروع هدف و دانش و صبوری را پیشه کنید تا موفق گردید.

بعد از گذشت زمان و با کسب تجربیات و مطالعات فراوان به نقطه ایی رسیدم که درآن باید از دهکده ی نمک خود خارج میشدم و خود را برای دگر تغییری آماده می کردم به همین دلیل در کلاسهای مختلفی شرکت کردم و برای کسب تجربه در یکسری کارها مشغول شدم و اکنون نتیجه ی آنرا به شما عزیزان انتقال میدهم.

نمیخواهم بگم که خشک مذهبم ولی به اعتقادات خود پایبندم.

امام جعفر صادق (ع) میفرماید: ذکات علم و دانش خود را با آموزش پرداخت نمایید.

وارد مجلسی می شوید که دو حالت دارد : اگر اخم کنی درآن مجلس همه به شما اخم میکنند یعنی اینکه بد باشی دنیا باهات بد خواهد شد. در حالت دوم وارد مجلس شدید سلام کنید میبینید که همه به شما سلام کردند.

منظورم این است که با آموزش و راهنمایی من به دیگران خودم بیشتر بهره خوام برد.

در موضوعات فوق خواستم که شما را نیز برای تغییر آماده کنم و خودتان را با شرایط امروزی و مدرن که هر روزه شاهد پیشرفت هستیم هماهنگ نمایم پس بهتر است با عمق وجودتان به این روشی که خودم یاد گرفته ام و از آن بهره میبرم دقت نمایید و اگر میخواهید در دهکده ی نمک خود بمانید بهتر است ادامه ندهید و از همینجا از این موضوع بگذرید.

ولی اگر همسوی با من هستید بسم الله

کسیب درآمد از اینترنت را بعد از گذشت 15 ماه توانستم به این حد برسانم و خود را لایق آن بدانم تا مدیریت دو سایت کسب درآمد را به عهده بگیرم و بسیار افتخار میکنم که در راستای پیشرفت کشور عزیزم ایران و در جهت ارز آوری آن سهیم باشم. روزهای اولی که وارد اینترنت و راهی برای کسب درآمد از آن شده بودم شب و روز نداشتم و با علاقمندی درپی آن بودم که چطور می شود از لایک و کلیک و بازدید و پاپ آپ و وبلاگ نویسی و و و

بتوان پول درآورد به همین دلیل حتی به سایت های خارجی هم میرفتم و سواد انگلیسی من بسیار به دردم میخورد. تا اینکه با خرید یکسری روش ها و پکیج های آموزشی از اسرار این کار پرده برداشتم و با صبوری از دو تومان درآمد به چند صد هزار رسیدم !!

من که روزی هم فکرشو نمیکردم از کامپیوتر کار بکشم اکنون در اینترنت حضور مستمر دارم و درآمدهای خود را افزایش میدهم و در راه موفقیت به تلاش ادامه میدهم.در بخش سایت های تبلیغاتی و کلیکی عضویت پیدا کرده و با کلیک کردن روی آگهی ها که به مدت مشخصی است درآمد دریافت میکنم.ویکسری از این نوع درآمدهای اینترنتی هم ایرانی و هم خارجی هستند که درآنها هم فعالیت دارم و شما دوست عزیز با هر شرایط سنی و مالی و حتی سواد اینترنتی میتوانید فعالیت خود را شروع کنید.

در ادامه و با عضویت در سایت و وبلاگ من از دیگر مراحل کاری آگاهی پیدا خواهید کرد و به آسانی به پول میرسید و خودتان را برای سرمایه دارشدن آماده میکنید


صورت حسابهایی که در این مدت از سایت های مختلف درآمدزایی کرده ام را به خدمتتان نشان خواهم داد تا با جدیت به تلاش خود ادامه بدید و مراحل آموزشی را در لینک آدرس ذیل دنبال نمایید:

 

http://azarahar.rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط utv در تاریخ 1394/11/11 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

ممنون از مطلب خوب شما!!!!
منظور از ترک دهکده ی نمک یعنی اینکه آدم ها میترسند تا از شرایط کنونی خود خارج شوند(حتی بدترین هم باشد) و خود را تغییر دهند.
چون در واقع برای ذهن و تفکر انسان بسیار سخت است،اما کسیکه با دهکده ی نمک خود مبارزه کرده و از آن خارج گردد مطمینا پیشرفت خواهد کرد
پاسخ : بسیار سپاسگذارم که به مطالب دقت کافی دارید

این نظر توسط علیرضامطاع بخشایش در تاریخ 1394/07/19 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام وخسته نباشید لطفا اموزش تصویری وتوضیحات رو گام به گام را آموزش بدهید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت شما عزیزان،ازاینکه این وبسایت را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم . با4سال فعالیت در حوزه کسب وکارهای اینترنتی امروز میخواهیم به دیگر هموطنان خدمت کرده و شما سروران را با روشها و راه های کسب درآمد آشنا سازیم. برای شروع به هر فعالیتی داشتن سواد و آموزش به شما کمک می کند و با داشتن صبر و مقاومت نتیجه ی آنچه را که یاد گرفته اید را بهره مند خواهید شد. پس دقت کنید و برای فردا و فرداهایتان منبعی دایمی برای کسب درآمد بدست بیاورید. باتشکرا ز همه ی شما. آذراهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظرتان را در مورد کسب درآمد از اینترنت را بیان نمایید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 592
  • بازدید ماه : 2,280
  • بازدید سال : 19,382
  • بازدید کلی : 2,673,423