loading...
آذرنتورک
جعفر بازدید : 745 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

روش عضویت در سایت آذرباکس :


به مرورگر موزیلا فایرفاکس برگشته و آدرس آذرباکس را ثبت نمایید :    http://azarbux.com


صفحه ی نخست را مشاهد میکنید و کلید عضویت را انتخاب نمایید که مشخصات خود را به روش ذیل وارد میکنید :


نام کاربری ( نامی مشابه به نام خود بصورت حرف لاتین یا همان انگلیسی ) را وارد نمایید.


رمز عبور ( شامل عدد و یا حروف لاتین و عدد می باشد ) وارد نمایید.


تکرار رمز عبور ( همان رمز بالایی را تایید می کنید ) نمایید.


ایمیل شخصی ( ایمیل یا جیمیل صندوق نامه ی اینترنتی شما محسوب می شود و تمامیه ارسال ها از طریق آن به شما اطلاع داده می شود که بصورت مثلا :  autog.azarahar@gmail.com

                                     ویا

                          autog.azarahar@yahoo.com

می باشد.

معرف ( اختیاری است و اگر آذرباکس را کسی به شما معرفی کرده باشد نام کاربری او  را می توانید درج نمایید و لازم بذکر است که شما زیرمجموعه ی آن شخص محسوب می شوید و از کارکرد شما به او هم درصد داده می شود )

تاریخ تولد ( سالی که بدنیا آمده اید را به تاریخ شمسی وارد نمایید )

کد امنیتی ( بصورت حروف لاتین و بزرگ می بینید ) و آنرا وارد نمایید.


قوانین را قبول دارم ( بهتر است قبل از ثبت نام قوانین را به دقت بخوانید و این قوانین کلی سایت های کلیکی محسوب می شود و قوانین جزیی هم وجود دارند که مدیریت سایت ها با در نظر گرفتن مراودات کاری خود و اعضایشان آنها بطور موقتی صادر می نمایند )


دوست عزیز اگر مراحل بالایی را بدرستی انجام داده باشید براحتی وارد پنل کاربری خود در سایت آذرباکس می شوید.

بعد از ورود به پنل کاربری به کادر زرد رنگ دقت کنید و در آن جهت تایید ایمیل این لینک  را کلیک کنید تا وارد صفحه ی تایید ایمیل شوید و در آن صفحه کد تایید به ایمیل شما ارسال می گردد و به ایمیل خود مراجعه نمایید و کد تایید را در صندوق ورودی و یا هرزنامه ها ( spam ) پیدا کرده و آنرا یادداشت نمایید ( اگر یادداشت نکنید امکان دارد موقع پیست paste  کردن اشتباه شود )

دوباره به پنل کاربری خود در سایت آذرباکس برگردید و کد تایید را در جای خود که بصورت کادر است وارد کرده و در پایین آن رمز عبور خود را تایپ کرده و ذخیره را بزنید تا فعالیت شما آغاز گردد.


تبریک عرض می کنیم شما عضو آذرباکس شدید و در پنل کاربری خود بالای پنل گزینه ی آگهی های کلیکی را کلیک کنید تا صفحه ی مشاهده ی آگهی ها باز شود.

بر روی هر کدام از متنها که آگهی های مورد نظر هستند به ترتیب کلیک نمایید تا به رنگ آبی تبدیل گردند و علامت تیک را پیدا کنید و آنرا کلیک نمایید تا آن آگهی شروع به بازدید نماید و خواهید دید که کادری سبز رنگ در حال پر شدن است و بعد از پرشدن کامل شما صبر می نمایید تا مبلغ مورد نظر بصورت تیک سبز رنگ نشان دهد که مبلغ به حساب شما اضافه گردید.


شما به همین راحتی درآمد کسب می کنید و وقت و عمر گرانمایه ی خودتان را بیهوده در شبکه های اجتماعی و غیره ... صرف نکردید

و خواهید دید که با اندک مبالغ بسوی پولدار شدن واقعی پیش میروید و جالب اینجاست که تیم آذرباکس با گذشت چند مدت شما را با دیگر مراحل کسب درآمد از اینترنت آن هم بصورت کاملا رایگان و آسان را به شما یاد میدهد و از هر کاربر تازه وارد و آماتور یک حرفه ایی پدید میاورد که حتی از سایت های خارج از کشور هم ارز آوری نمایید و این را شعار نمی دهیم چون همین آموزش و آموزش ها بیان از عمل ما را دارد.


تذکر :


ثبت شماره مبایل ( بالای پنل کاربری خودتان دقت کنید سمت راست خود چندین گزینه وجود دارد و شما گزینه ی ثبت مبایل را کلیک کنید و شماره مبایل خود را بنویسید چون در مواقع اضطراری راه ارتباطی سایت آذرباکس با شماست )


معرفی در انجمن ( بالای پنل کاربری خود سمت راست در ردیف آگهی های کلیکی و عضویت و بعدی گزینه ی انجمن است را کلیک نمایید تا وارد شوید و در آنجا بخش معرفی را پیدا کنید و خودتان را معرفی نماید )


امیدوارم براحتی تونستید آموزش و راهنمایی لازم را متوجه شده باشید و اگر هم بازهم ابهاماتی برایتان در بر داشت با شماره تماس زیر راهنمایی های لازم را کسب نمایید :


04132331489

09148991711


بنر ذیل را کلیک نمایید تا وارد سایت آذرباکس شوید :



با آرزوی موفقیت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت شما عزیزان،ازاینکه این وبسایت را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم . با4سال فعالیت در حوزه کسب وکارهای اینترنتی امروز میخواهیم به دیگر هموطنان خدمت کرده و شما سروران را با روشها و راه های کسب درآمد آشنا سازیم. برای شروع به هر فعالیتی داشتن سواد و آموزش به شما کمک می کند و با داشتن صبر و مقاومت نتیجه ی آنچه را که یاد گرفته اید را بهره مند خواهید شد. پس دقت کنید و برای فردا و فرداهایتان منبعی دایمی برای کسب درآمد بدست بیاورید. باتشکرا ز همه ی شما. آذراهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظرتان را در مورد کسب درآمد از اینترنت را بیان نمایید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 2,303
  • بازدید سال : 19,405
  • بازدید کلی : 2,673,446