loading...
آذرنتورک
جعفر بازدید : 3471 شنبه 15 مهر 1396 نظرات (0)

افزایش بازدید و بهبود رتبه ی الکسای وبسایت اینترنتی وفروشگاهی


امروز در تحولات اینترنتی یکی دیگر از مواردی که مورد بحث صاحبان سایت های اینترنتی قرار گرفته است و حالت رقابتی دارد رتبه ی وبسایت ها می باشد.یعنی اینکه هر وبسایت اینترنتی ویا وبسایت فروشگاهی ویا سایت شخصی و وبلاگهایی که می خواهند مخاطبان زیادی داشته باشند و کاربران و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند نیازمند رتبه در گوگل و صفحات مجازی هستند.
 
چگونه بازدید وبسایت را افزایش دهیم؟

سایت الکسا # www.alexa.com #یکی از زیرمجموعه های شرکت بزرگ اینترنتی آمازون است و در سال 1996 آغاز بکار کرده است.
دفتر مرکزی آن در کشور آمریکا -کالیفرنیا-سان فرانسیسکو  قرار دارد و هدف از تاسیس  سایت الکسا رده بندی سایت های اینترنتی می باشد که نسبت به افزایش بازدید از سوی کاربران واکنش نشان می دهد و رتبه ی سایت ها را در جهان و کشور مربوطه ی خودشان نشان می دهد.گزینه هایی را برای سیستم رده بندی الکسا تعریف کرده اند و این تعاریف روز به روز درحال پیشرفت است و با حساسیتی که دارد موجب گردیده طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.
 
چگونه رتبه ی فروشگاه اینترنتی را بهبود دهیم؟

در ایران نیز سایت هایی هستند که با تبعیت از سایت الکسا و تعاریف حال حاضر الکسا برای سایت های ایرانی امکاناتی را فراهم نموده اند تا صاحبان و مدیران وب سایتها و وبلاگها و همچنین کاربران از ابزارهای موجود بهره بگیرند و رتبه ی جهان و ایران را در این سایتها مشاهده نمایند.
از جمله ی این سایتها می توان به 1ابزار یا یک ابزار 1abzar اشاره کرد.سایت یک ابزار با استفاده از ابزارهایی که الکسا شناسایی می کند به سایت ها و وبلاگ های ایرانی کمک می کند تا رتبه ی خودشان را ببینند.

سایت یک ابزار ابزارهایی را در اختیار وبسایتها قرار می دهد تا با قرار دهی کدها در قالب سایتها نمودار آماری دقیق و کامل از رده بندی را در جهان و ایران مشاهده نمایند و فرایند تلاش خود را بسنجند و همچنین کاربران هم با مشاهده ی این آمار از چون و چرای سایت ها باخبر می گردند.
امروزه برای تمامیه وبسایتهای اینترنتی نیاز مبرم است تا بازدیدشان را بالا ببرند،بازدید که افزایش یافت و کاربران اینترنتی بیشتری به وبسایتها مراجعه نمودند نشاندهنده ی آنست که رتبه الکسای وبسایت مورد نظر در حال بهبود است و میخواهد به اعداد پایین تری بیایند و این مراحل بهترین شرایط محسوب می شود.


حالا این را می پرسم که آیا فقط با راه اندازی یک وبسایت اینترنتی یا فروشگاهی و یا خدماتی و.... می توانید به آسانی کاربران و مخاطبان و مشتریان خودتان را بدست بیاورید؟
 
وآیا دیگر نیازی نیست تا مدیر محترم وبسایت کاری انجام دهد؟
چگونه وبسایت خودتان را در معرض دید کاربران اینترنتی قرار بدهید؟
آیا با کلمات کلیدی آشنا باشید و سئوکار حرفه ای باشید موفق عمل خواهید کرد؟
 
 
پس اگر می خواهید زودتر به نتیجه برسید و زمان و انرژیتان را هدر ندهید ما را همراهی کنید

مدیر محترم کلمات کلیدی و ســئو کاری به تنهایی کافی نیست چرا که خیلی از مدیران وب سایتها تجربه دارند و میدانند که در گوگل با استفاده از کلمات کلیدی پیشرفت چشمگیری را برای مدتی بدست آورده اند اما در یک لحظه فرایند امتیازدهی گوگل سایتشان را از صعود به نزول کشانده است و این تجربیات تلخ باعث گردیده تا در این موارد هم بیش از قبل جوانب احتیاط را در نظر گرفته و به این مورد توجه داشته باشند که :

گوگل طوری امتیاز می هد که کلمات کلیدی و سئو کاری در بعضی شرایط کارساز نبوده و بطور اتفاقی رتبه ی سایت شما را با داشتن کلمات کلیدی و....  دچار افت رتبه کرده است(چون سیاست کاری گوگل چنین است ).

میخواهیم در این مبحث به شما دوست عزیز که فروشگاه اینترنتی و یا وبسایت خدماتی و وبلاگ دارید بهترین و راحتترین روش را معرفی نمایم و تجربه ی چندین ساله را در اختیارتان بگذایم تا در این خصوص دغدغه ای نداشته باشید و زحمات بیش از حد را کنار گذاشته و با دقت به اهمیت کاری ما توجه داشته باشید.

گروهی از کاربران بصورت دسته جمعی و یکپارچه و در ساعات مشخص و به تعداد لازم بر روی سایت شما کلیک می نمایند و در هر بار کلیک کردن و لود شدن صفحه مورد نظر وارد سایت شما می شوند و بازدید بطور تضمینی بیشتر شده و در نهایت افزایش بازدید محقق میگردد ، یعنی بازدید واقعی از وب سایت یا وبلاگ شما انجام می شود.

لازم است بدانید بسیاری از سایت های کلیکی هستند که اینگونه عمل نمی کنند و فقط شمارش بازدید را زیاد نشان می دهند و در اصل بازدید خاصی از سایت شما صورت نمی گیرد.
پیشنهاد ما را جدی بگیرید چون خودم چندین بار با خرید تبلیغاتی مثل بازدید خودکار و پاپ آپ و آگهیهای کلیکی نتیجه ی خوبی را تجربه نکرده ام و فقط وقت و هزینه ام صرف شده است.

 
در حال حاضر وبسایت تبلیغاتی کلیکی آذرباکس با تجربه ی 2 ساله در امر افزایش بازدیدهای واقعی با آی پی های واقعی و بدون تکرار در 24 ساعت شبانه روز بهترین گزینه برای بهیود
رتبه ی الکسای شما می باشد و افزایش بازدید واقعی را دربر خواهد داشت و بخاطر اینکه این وبسایت تبلیغات تضمینی و حساب شده را برای وبسایتهای اینترنتی و فروشگاهی و.... را فراهم می نماید.
بخاطر تضمین در تبلیغات آذرباکس به مدیران محترم وبسایتها بمدت
یک هفته آگهیهای کلیکی رایگان ارایه میدهد تا بعداز اینکه اطمینان خاطر شدید می توانید برای هفته ها و ماه های بعدی وارد تنظیم قرارداد شوید و نتیجه ی قابل قبول را مشاهده نمایید.

لطفا با ما همراه باشید....
 
دراین مطلب یکی از وبسایتهای کلیکی حال حاضر که توانسته است بهترین خدمات را بدون ادعا و تبلیغات آنچنانی به مدیران گرامی وبسایتهای فروشگاهی و...عرضه نماید
 
 
وبسایت آذرباکس بالای 5000 کاربر دارد که در حدود 70 درصد آنها بطور مستمر فعالیت می نمایند و جزء تلاشگران و دلسوزان سایت محسوب می شوند و همواره و بصورت شبانه روز انجام فعالیت
می نمایند و با بازدیدهای واقعی خود و با وارد شدن به وبسایتهای آگهی دهندگان موجب افزایش بازدید واقعی و تضمینی می شوند.
وبسایت آذرباکس با دریافت نماد اعتماد از وزارت صنعت،معدن و تجارت تنها سایت کلیکی است که مشخصات کامل سایت و دفتر و مدیریت را در صفحه ی اول به دید عموم گذاشته است و هدفش جلب اعتماد مشتریان می باشد و به مدیران عزیز اطمینان خاطر می دهد تا با خیالی آسوده بتوانند وبسایتهای اینترنتی و فروشگاهی و... را در کمترین زمان ممکن به کاربران و مشتریان واقعی در همان مسیر و در همان صنف معرفی می نماید.
 
پیشنهاد ما به شما دوست عزیز و مدیر محترم این است تا بمدت یک هفته وبسایت خودتان را در آگهیهای کلیکی آذرباکس بطور آزمایشی قرار دهید و بعد از اینکه از روند افزایش بازدید مطمین شدید وارد قرارداد شوید تا در عرض چند ماه خدمات و محصولات و هر آدرس اینترنتی که مد نظرتان هست را معروف نمایید و از بهره وری بالقوه ی آن استفاده کنید و دیگر نیاز نیست تا چندین سال صبر پیشه کنید تا بلکه روزی اگر توان ماندن در اینترنت را داشتید بمانند سایت دیجی کالا یا امثال آنها شوید که فکر نمی کنم زمان آنقدر بی ارزش باشد تا بخواهید 10 یا 12 سال منتظر بمانید.
موفق باشید
جهت ورود به بخش عضویت در سایت آذرباکس اینجا کلیک نمایید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت شما عزیزان،ازاینکه این وبسایت را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم . با4سال فعالیت در حوزه کسب وکارهای اینترنتی امروز میخواهیم به دیگر هموطنان خدمت کرده و شما سروران را با روشها و راه های کسب درآمد آشنا سازیم. برای شروع به هر فعالیتی داشتن سواد و آموزش به شما کمک می کند و با داشتن صبر و مقاومت نتیجه ی آنچه را که یاد گرفته اید را بهره مند خواهید شد. پس دقت کنید و برای فردا و فرداهایتان منبعی دایمی برای کسب درآمد بدست بیاورید. باتشکرا ز همه ی شما. آذراهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظرتان را در مورد کسب درآمد از اینترنت را بیان نمایید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 2,316
  • بازدید سال : 19,418
  • بازدید کلی : 2,673,459