loading...
آذرنتورک
جعفر بازدید : 637 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)
یانور


باسلام خدمت شما کاربر عزیز و عضو محترم وبلاگ آذراهر,امیدوارم با اراده ایی قوی و استوار و باور ذهنی درجهت پولدار شدن به روش های امروزی را در خود به عرصه ی ظهور رسانده ایید و اکنون با حضور خود در اینجا بیانگر آن هستی که میخواهی ثمره ی این تصمیم عالی را به نتیجه برسانی و با آموزش گام به گام در جهت تولید پول و ثروت سهیم باشید,من نیز به شما تبریک میگویم و به عنوان یک فرد در این عرصه خوشحال می شوم که زکات کسب و کار خود را با آموزش به کاربران را پرداخت نمایم.
کسب و کارهای اینترنتی هم به مانند دیگر مشاغل دارای مراحل مشترکی هستند و نیاز است تا با مثال روشنتان کنم, مثلا : کشاورزی بعد از کاشت دانه های گندم 9 ماه باید آب و کود دهد تا محصول خود را به خوبی درو کند, یا اینکه یک نانوا صبح زود چند ساعت قبل از پخت نان خمیر را درست میکند تا آن خمیر به خوبی برسد و مهمتر اینکه باید تا ظهر هزاران کنده خمیر درست میکند و آنها را هزار بار داخل تنور میگذارد تا بپزد و تحویل مشتری دهد و مهمتر اینکه شاطر به خمیرزن نیاز دارد و این نیازمندیها در همه ی کارهای قدیمی زیاد هستند,
واما مراحل غیر مشترک با دیگر مشاغل اول اینکه کار اینترنتی کاملا در اختیار خودت است و خودت رییس هستی, دوم این کار بسیار راحت است و با روزی 2 ساعت میتوانی پیشرفت کنی و کافیه فکر و ذهن خودت را قوی و آماده کنید, سوم با گذشت زمان درآمد این نوع کسب و کار بصورت تصاعدی افزایش می یابد,چهارم با گذشت زمان نه چندان زیاد, به آزادی زمانی میرسید یعنی شما به مثال کارخانه ایی می ماند که آنرا راه انداخته اید و پول بطرف شما جاری میگردد, سایت های کسب درآمد به تعداد حدودا 20 تا سایت برایتان معرفی می نمایم و شما روزانه حداقل 2000 هزار تومان و حداکثر که دیگر به خودتان مربوط می شود که انتظار و طمعتان از این کسب درآمدها چقدر باشد,دیده شده است که تعدادی از کاربران فعال و با هوش و آشنا به زبان انگلیسی تا میلیون ها دلار هم درآمدزایی می نمایند.
این کسب و کار دارای مولفه هایی است که شما باید آنها را دقیق و نکته به نکته یاد بگیرید,دوستی دارم که پنج سال قبل از من با اینترنت آشنایی دارد و روزی که من شروع به این کسب درآمد کردم مرا مورد مسخره قرار گرفت و گفت: تو که خرید و فروش اتومبیل میکردی و منفعتهای میلیونی را میدیدی حالا چطور میتوانی قبول کنی که با روزی چندین کلیک کردن و جمع شدن مبالغ ده تومانی و پنجاه تومانی امرار معاش نمایی؟
جوابم این بود که من هدفمند بدنبال این نوع کسب و کار هستم,میدانم که به چه سمتی میروم, راستی کاری دارد, این کار انتها ندارد و بی پایان است, مهمتر اینکه نان را به نرخ روز میخورم یعنی این نوع کسب وکار کاملا امروزی و مدرن است و همچنین آینده ایی روشن و طولانی در پیش دارد.

دوست عزیز حالا بهتراست با خودتان رو راست باشید و از الان به فکر آینده باشید و با فراگیری درست و بجا در این کسب و کار فردای روشن خود را بسازید چرا که صبر حالا بهتر از خوشی های حال حاضریست که زودگذر هستند!!

 

کسب و کارهای اینترنتی که بسیار زیاد هستند همه ی آنها مستلزم تفکری عالی و صبوری و تلاشگری هستند و اینطور نیست که مثل کارگری ساختمان از صبح ساعت 7 تا 5 بعداز ظهر مشغول باشید و مزدتان را همان لحظه دریافت نمایید.

کاملا برعکس بوده و تنها چیزی که اهمیت دارد باور ذهنی شماست و فکرتان که خوب کارکند دیگر کافیست و با عنایت به نور پروردگار سرآغازی مهم پیش رویتان است و شمایید که چرخاننده این حرکت عظیم هستید!!!!

عضویت شما درسایت آذرباکس علاوه براینکه با کلیک کردن آگهی ها درآمد خواهید داشت بلکه حضورتان در بخش انجمن مراحل دیگر درآمدهای اینترنتی را فرا می گیرید.

http://azarbux.com

لطفا با ادامه ی آموزش و معرفی دقت نمایید

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت شما عزیزان،ازاینکه این وبسایت را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم . با4سال فعالیت در حوزه کسب وکارهای اینترنتی امروز میخواهیم به دیگر هموطنان خدمت کرده و شما سروران را با روشها و راه های کسب درآمد آشنا سازیم. برای شروع به هر فعالیتی داشتن سواد و آموزش به شما کمک می کند و با داشتن صبر و مقاومت نتیجه ی آنچه را که یاد گرفته اید را بهره مند خواهید شد. پس دقت کنید و برای فردا و فرداهایتان منبعی دایمی برای کسب درآمد بدست بیاورید. باتشکرا ز همه ی شما. آذراهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظرتان را در مورد کسب درآمد از اینترنت را بیان نمایید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 684
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 842
  • بازدید ماه : 1,253
  • بازدید سال : 18,355
  • بازدید کلی : 2,672,396